2007-10-22

Blå flodhästar

Åååhhh vad fettrist att Sopranos är slut. Buuu dåååligt! Vem ska jag nu skratta åt på söndagkvällarna när Paulie inte blir heligt förbannad över helt omotiverade grejjer. Aj löööv Paulie.

Men jag var och pysselfikade med PN i lördags, det var trevligt! Jag har ju inte sett dem på lääänge ju. Fast A-C tyckte uppenbarligen det var viktigare att köpa en ny bil. Alltså, viktigare att köpa en ny bil än att äta helt gudomliga chåklabiskvier och handla på Pandyro. Konstigt. Jag hade ju valt chåklabiskvierna änny däj. Sen fick jag en skyltfilur av snälla Fanny :-D Så nu kan jag stryka den från behovslistan... tillsammans med svart glitterlim ÄNTLIGEN, och embossfön. Sehr gut. En helt ny grej på behovslistan är den här:

Va?!? Har ni sett nåt sötare?! Jag mååååsteeeee haaaaa deeeeeeen!!!

Jag har faktiskt pysslat lite också. Det blev två hastverk (är någon förvånad?) igår, ska fota och lägga upp här snarast. Det är mindre ågrenigt nu när Helmer står så snällt i hörnet och spottar ut stämplar och dynor och grejjer när man behöver dem :-D

Jag vill ha en chåklabiskvi. Den stora modellen. Nuuuuuuu. Mumsmums är liksom inte samma sak, och jag testade dem två gånger för att vara riktigt säker (säääkra, vi måste ju vara säkra! jag tror jag ska gå och leta rätt på Varning för barn-cdn... haha!).

Inga kommentarer: