2007-10-24

Chåklarapport

Det har ju varit dåligt med chåklan här i bloggen på sistone. Men nu måste jag faktisk tala om att Fazers blå med krossad Marianne i är helt ohemult god, och gillar man mintchoklad är den faktiskt ett måste! Så nu finns det två mumsiga mintchokladvarianter, en mörk (Marabou Dark Mint) och Fazers mjölk-variant med Marianne i. Man kan nästan inte önska sig nåt mer i livet :-D Givetvis har jag båda hemma :-) Man vet ju aldrig om det är mörk eller mjölk man blir sugen på liksom, och man vill ju inte hamna i nån slags akut situation.

*gäsp*

Föresten fick jag min första kortbeställning igår som inte var från nån jag är släkt med :-D *stolt* Äh är klockan redan 7,23... nu måste jag ju åka till jobbet. Och uthärda "kaffet" (japp, citationstecken är helt befogade).

Tjingeling!

Inga kommentarer: