2007-06-30

Tiddelipom....

Idag var det pysseldag hos Peterlina, jag fick absurdt mycket gjort och det var kanontrevligt! :-D Tack för trevligt sällskap hörni! Blir inga foton idag, för det är mörkt :-P Men det ena halsbandet ser typ ut så här, och det andra är rätt likt det fast i vitt... Å sen blev det några asteroider, varav ett till värdinnan, och ett svart armband som matchar det långa svarta halsbandet. Hursomhelst. Nu blir det reklampaus i Chokladbloggen en liten stund medans jag reser land och rike och provsmakar ny choklad. Eller var det önsketänkande? Jahapp. Jag har iallafall Marabou Dark Pistachioooo i skafferiet, så pilutta eeeeer :-D

Natti natti!

6 kommentarer:

Anna-Carin sa...

Tack själv, hörru!

Håller med om att det var supertrevligt och tycker det var lite lustigt att jag snöade in på pärleriet rätt duktigt. Jag skulle ju scrappa. *s*

Ha en härlig semester och så hörs vi när du är åter.

*kram*

Pihlina sa...

Du, det var kanontrevligt! Jag kan leva på den här träffen ett bra tag. Favorit i repris snart.
Och TACK för det underbart superfina halsbandet, som nu ska få pryda min hals när jag åker på kalajs om en timme. :)

Anonym sa...

Pilutta dig själv för jag har också dark pistachio. Jag har också dark raaaaspberry...

Så HA HA HA på dig! ;)

/Katarina

Fanny sa...

hoppas jag kan vara med nästa gång... nu var jag ju och gjorde östersjön osäker...

Sofia sa...

Du får ha det så bra på semestern.

Ellinor sa...

Men det är faktiskt så att dark raspberry är mycket godare! (Fast på sistone har den där pistagesaken drabbat mig flera gånger... =) Jättefina smycken längre ned *pekar*