2007-03-10

Live wire

Löpande-band-pyssel blev det idag, bara upprepningar av grejer jag gjort förut. Kompis till syrran som hittade grejer hon ville ha likadana av, ett blått, ett guldigt och ett organza. Vet inte HUR länge sen det är jag gjorde ett nytt smycke, helt av egen kreativitet liksom... Kanske nästa vecka när jag är klar med beställningarna som ligger på hög just nu. Måste ju börja bygga lite inventarier till den där happeningen i Göteborg i april :-D
Pillade lite med de där ringarna jag fick hem i förra veckan, blev inte riktigt som jag tänkt mig. Som vanligt gör alla andra mycket snyggare grejer med samma material *hmpf*
Iallafall. Kakor blev det bakat idag, och vi har både C.S.I. och C.S.I. Miami inspelat som vi ska kolla på ikväll. Och Lost, men jag är inte överförtjust i det längre. Det var roligare när det sprang omkring isbjörnar och man hörde andra monster vråla på nätterna... För tillfället hör man iallafall Mötley Crüe på högsta volym, inte illa det heller :-D Insåg föresten att jag inte hade Safe Search enablat (sorglig svengelska, jag vet...) på Yahoo, sökte på Vince Neil och klickade på Images, och fick upp värsta porrbilden :-O (A har den väl som bakgrund på sin dator fortfarande... hahahaha!!) Ok, jag ska sluta babbla nu och göra lite nytta :-) Hoppas ni har en trevlig helg allihopa!

2 kommentarer:

Maria sa...

*slickar lite på det där guldiga*
Fasen vad du är duktig!!

Helena sa...

Tack raring :-D