2007-03-08

Revolution calling

F.Y.I. kommer jag i fortsättningen göra det till en sport att skriva fullkomligt slumpmässiga titlar på mina inlägg :-D Vill man så kan man ju gissa vad de handlar om, man kanske t.o.m. vinner ett litet pris om man har rätt :-D

Hur som helst! Mellansyrran ringde igår kväll och behövde ett födelsedagskort, och som vanligt fick jag eoner av tid på mig att leverera, hon behövde det idag. Det skulle inte vara för tjejigt, inga blommor och så... så jag satte glatt dit två stycken OCH en massa glitterlim. Vaddådå, blommorna är ju gröna och blå, det är väl inte tjejigt... men det retar säkert min syrra! :-P

9 kommentarer:

Maria sa...

Haha, du är ju bara för skön! Jag gillar verkligen kortet - det ÄR inte tjejigt trots glitter och blommor! Hoppas du skriver här sen vad din syrra tyckte, också ;-)

Helena sa...

Hähä! Jajemensan, lämnar rapport sen :-) Insåg just att titlen avspeglar kortet lite ju, helt omedvetet faktiskt! *haha* Tack för komplimangen föresten :-)

Helena sa...

Johodå, det gick bra trots blommorna ;-) Hon var mer intresserad av att plocka ut pärlor till ett halsband hon ville ha...

Ellinor sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ellinor sa...

Din syster ringde och du ska få en Revolution? Nähä, inte det ;). Snyggt kort i alla fall =)

(Det var min kommentar som jag själv deletade - stavfel).

Anonym sa...

Hej hej! Jag har bytt adress till min blogg. Tänkte bara meddela det ifall du vill uppdatera din länk. Vore hyggligt! :)
Förresten, nu när jag har din länk på min sida så ska jag börja följa din blogg också. Du gör fina saker!

Tettiz sa...

Revolution calling... *hmm* Jo, det måste ju vara så att du måste köpa en QK Revolution, att den "kallar" på dig... :D

Snyggt kort!!!
Kram!

Helena sa...

Hihi, nej ingen QK revolution... ni är lite insnöade på papperspyssel brudar ;-) *slumpmässiga* titlar var det ju!

Tack för komplimangerna hörni!

Vega Cecilia, kul att du tittade in :-) Ska fixa din länk! Tittade på din nya blog, jag hittar ingen länklista där, var har du den? Snygg blogg!

Anonym sa...

Alla länkar ligger under WWW-knappen! Jag ska göra en länk till den sidan från listen på sidan också, så att folk hittar dit lättare.