2008-01-08

tumtedum...

Det verkar dåligt med bloggande här! Det beror nog allra mest på att jag är störslö med att fota grejor och lägga upp... och att jag jobbar och inte har hela dagarna på mig att komma på nåt kul att skriva om.

Iallafall var det ju PN-träff förra veckan, det var roooligt! Med helt galet god dubbel kladdkaka med kolasås i mitten. Om ni är snälla kanske ni kan få receptet från A-C. :-) Pysslat blev det gjort också, ett låååångt brunt halsband med tillhörande örhängen och usel trasselring som jag hatar hatar hatar att göra. Och inte fotade jag grejerna innan jag skickade iväg dem heller, haaa! Men jag har mer eller mindre CASEat ett halsband som Sanna gjort, inte bara en gång utan 6! :-O De ska jag definitivt fota och lägga upp här, jag är helt oförskämt nöjd med dem.

På västfronten intet nytt annars, jag har projekt Organisation på jobbet just nu medans året fortfarande är ungt. En del av mina företrädare var inte direkt välorganiserade så jag har 3 års papper att arkivera för 5 olika kommittéer... och innan de kan arkiveras så ska de sorteras och ev kopieras och sättas i pärmar som jag behöver ha kvar. Som ett exempel på den ofantliga oorganisationen kan nämnas en 20cm hög bunt med papper med en post-it på där det stod "Helena - det här är osorterade papper som hör till blabla" (ja det stod ju inte blabla såklart, utan namn på en viss kommitté... men ni hajjar min poäng. Suck.) Bra att vederbörande talade om att det var osorterade papper, det hade jag ju aldrig listat ut själv.

Nu ska jag och min skallebank gå och sova tror jag.

1 kommentar:

fanny sa...

Du gjorde ju ett halsband till, har du glömt det? ;-)