2007-11-01

Tiddelipom

Mjo alltså, uppdateringar var det ju… av nån anledning så har det varit dåligt med såna. Jag har helt enkelt inget kul att berätta antar jag. Fast jag har pysslat faktiskt, inte mindre än 4 kort som jag är mer och mindre nöjd med… på behovslistan står definitivt en sån där honey-bee sax och en bra pincett. Fan vad svårt det är att limma bokstäver utan pincett. Man kan få en aneurysm för mindre. Åsså behöver jag siffrorna till mitt superduperfräcka clearstamps-alfabet (old world-nånting tror jag det heter). Och det vore jättekul om man kunde köpa ett löst B också, men den chansen är väl infinitessimal.
Joooooo sen undrar man ju om det inte var nån som hade en bra kontakt för såna bra limrull-mojänger, jag vet inte vad mitt problem är men dom jag köper är alltid helt värdelösa.

Iallafall. Nu är det Halloween och det hänger ett stort plastskelett på vår balkong. Stylish värre får jag säga. Om inte annat är den här helgen en ursäkt för att äta en massa chåkla :-) Precis som om jag behöver en ursäkt... ha!

Jag lovar och svär att ladda upp lite pysselkort här snart. Man får väl hoppas att ni kikar in av andra anledningar också, om inte annat för chåklatips å sånt. Jag är inne i en Marabou Kex-period för tillfället. Och Skotte. En gammal klassiker!

Inga kommentarer: