2007-11-03

Pappskalleri...

...pappskallera. Här är iallafall 3 av korten jag gjort den senaste tiden, de är lite sneda och vinda och man ser tejpen genom dekorväven på ett av korten men vad katten... Nu har ni nåt att kommentera iallafall även om det bara är för att tala om att de är sneda och vinda, haha.




För övrigt har jag varit extremt duktig idag och städat i min garderob. Vilket kom till baka och fetbet mig i rumpan. Städningen resulterade nämligen i 9 par byxor och 14 skjortor som behövde strykas efter att ha varit inknölade längst in i garderoben i några månader. Så jag har tillbringat två timmar med att stryka vilket är det tråkigaste jag vet. Det är tillochmed tråkigare än att borsta tänderna, och det vill inte säga lite. Jag rationaliserade jallafall bort 6 skjortor som är sommarskjortor och hence inte behöver strykas förräns i maj nästa år :-D Men resten är struket och prydligt inhängt i garderoben... attans att man måste ha finkläder på jobbet. Tacka vet jag labbvärlden där man kan hasa omkring i jeans och gympadojjor. Fast igår hasade jag faktiskt till jobbet i gympadojjor men det var bara för att alla andra hade tagit semester eftersom det var halvdag. Visst bryr ni er om vad jag hade på fötterna igår?! Haha.

Nu ska jag gå och kolla på Criminal Minds och äta hemmagjorda chocolate chip cookies, pilutta er!

2 kommentarer:

fanny sa...

Superfina kort juh! Är bokstäverna stämplar? Tycker mig se embossingfönen använd hihi. Och självklart bryr åtminstone jag om vad du har på fötterna...

Carina W sa...

Men du...vad sneda de är! ;) :P

Härligt mycket glitter. *gillar*