2007-08-18

Frässnabelstopp...

... är det tydligen som händer när stickles-flaskorna inte vill släppa ut glitterlimmet. Till skillnad från snortsnabelstopp som är det som inträffar när man har små raringar hemma som suger i sig pärlor som trillar på golvet :-D

Iallafall. Frässnabelstoppet inträffade under produktionen av detta kortet:



Aj lööööv min fina paketstämpel :-D (gissa vem jag fått den av?!)

Nu ska jag gå och äta en peanut-butter cookie. Ni ANAR inte hur goda dom är. Det borde vara åldersgräns på dem. Alldeles fudge-iga och jordnötiga och helt kalorifria :-D (johooodååååå)

2 kommentarer:

Anna-Carin sa...

Du bara bakar och frestas hela tiden.....

Kan du inte sätta ihop en topp 10-lista på kakrecept från den där siten? :-)

Sandra sa...

Å så de blev lyckade dina cookies, tänk - det ante mig!

Jäkligt störande när sticklarna strejkar. Jag har två stycken som bestämt sig för att bara ge mig lim och inget glitter. Snålt tycker jag. Men men, en grov nål brukar lösa promblemet. Tillfälligt iaf.

Snyggt kort by the way!

Kram