2007-06-07

Jag glömmer jämt....

.... att hårdrockskonserter har biverkningar. Och jag pratar inte om öronsuset då, man är väl smart och har papperstussar i öronen va ;-) Det jag snackar om är en brutal träningsvärk i nacken efter headbangandet och frasigt hår efter all hårsprej *hahaha* Jäklarns vad skojigt det var! Har precis snokat runt efter Poisons turnédatum och de spelar ju inte ens i närheten av stället vi semestrar på i USA. Jag får snoka vidare... finns Pretty Boy Floyd fortfarande tro? Och Faster Pussycat?

*konsertsugen*

Maaaaaaalin, vad tyckte du om konserten häromdagen?!?

4 kommentarer:

Fanny sa...

Hade gärna sett en bild på Helena med hårspraysfrisyr!!! :-D

Anonym sa...

Åååååhhhh, semester i USA!! Nu blir jag massa avis!! Vart ska ni åka??

Kram
Ulrika

http://sweetsweede.blogg.se

Malin ~ Lillpiga sa...

Hur djävla grymma som helst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

Helena sa...

Fanny - hahahaha ja du, önska går ju! :-P

Ulrika - vi åker till Kentucky varje år och hälsar på sambons familj :-)

Malin - JAAAAAAAAAAA!!!!!