2007-05-31

Mera jåååååsa

Jååååsa vare här! Är det föresten bara jag som undrar vart solen tog vägen? Jag har inte sett den på flera dar... och jag har ett jäääättefint halsband som ligger här och bara väntar på att bli fotat. Men det blir inget av med det ju när det är så här grått och trist.

Iallafall. Jag slapp iallafall förkylningen (hoppas jag, ta i trä och allt det där) även om det var till ett högt pris (gurgling med jodopax, blääää). Dagens labbnörderi: intressant tycker jag att samtliga grundämnen i grupp 7 har antiseptiska egenskaper, undrar varför?

5 dagar kvar till Motley Crue, whoooooo! Jag har medvetet låtit bli att lyssna på Crue den senaste veckan för då bir det extra kul att höra dem live :-) (knäppt, jag vet, men sant) STP huserar i högtalarna just nu, det är inte illa det heller.


Inga kommentarer: