2007-04-25

She's aliiiive! (weird science!) dum de dum dum

Har ni inte sett filmen så borde ni! (pekar uppåt på titeln) Iallafall. Nu tror ni väl jag gått och hällt kaffe i laptopen igen eftersom det är dåligt uppdaterat här... men nähädå! Jag har upprättat en vätske-fri zon runt min nya älskling faktiskt... hursomhelst, det var inte det jag skulle säga. Jag har precis apmycket att göra just för tillfället, viktiga grejer förstår ni som löpskoshopping, hårklippning, pärlorganisering, pärlkurs, pärlpyssel, Filurkort, oFilurkort, pärlförsäljning, flygbiljettsbokning, semesterplanering, datorsupport åt olika familjemedlemmar å såna grejer. Sen är det ju PMS på fredag (PysselMaratonStockholm för er som just höjde på ögonbrynen) och innan dess ska det göras en miljaaard halsband, lite shopping, mycket organisering, tvättning, städning och så vill jag ju faktiskt använda mina nya raketskor också. Så bloggen får lida lite. Så ni får kila iväg och hyra Weird Science i mellantiden :-D (jaha har ni ett annat liv utanför min blogg... okejrå *hmpf*)

;-)

Tjing!

ps tack Anna-Carin för allt organiserande ikväll! :-D Å för den toppenbra vita pennan!

1 kommentar:

Anna-Carin sa...

Visst är den kanonbra! :-)

Och tack själv, du har lyckats dra ner åtminstone ytterligare 4 själar i pärlträsket. Succé stavas ordet! :-)