2007-03-18

Turbopyssel...

... blir det nu, 25 halsband ska vara klara tills på onsdag! :-O Det blir en enkel variant med småpärlor, olika 6mm's framtill och ett hänge. Såna här alltså: :-)

Det blir några i blått, silver, brons, vinrött, rosa, oliv, turkos, svart, lila... typ. Undrar om jag får några lås kvar när det är klart?! Hade jag haft ett fungerande minne så hade jag beställt lås från FMG i torsdags tillsammans med syrrans grejor men icke. Men det gööör inget för imorgon kommer mina små älsklingar :-D

För övrigt är det skandal att min (iofs mikroskopiska) ICA på hörnet har slut på den nya apelsin-Geishan. Vad menar dom med det?! Hur hade dom tänkt sig att jag skulle klara mig?! Tar dom nåt som helst ansvar för vad som kan hända om jag inte får min chåkla?!

4 kommentarer:

Anna-Carin sa...

*harkel*

Helena = chåklalöööver = babbelsinchåkla = shoppa, shoppa, shoppa = SLUT = ?

*flin*

Fanny sa...

anna-carins kommentar fick mig att brista ut i dagens första fniss, tack!

Men du, 25 halsband till på onsdag? Det var en produktion det! Snygga såg dom ut. Själv har jag bestämt mig för att trösta mig i det uschliga vädret med att testa babbelsinchåkla idag. Sådeså.

Anonym sa...

Jag vill också ha bappelsinchåklaaaaaaaaaaaaaa... Sådant finns väl inte här.. men igår var det mjölkshoklad med fugdebitar och det var inte fy skam, men shit vilken hjärtklappning jag fick *skrattar*

FINA halsband!!!

pöss

Helena sa...

*bahahahahahahhaha*

SLUT var ordet sa Bull!!

Fanny - du får avge rapport när du testat den, men mitt tips är att köpa åtminstone 3,4 stycken. :-D

Annika - jag lovar att ha ett lager bappelsinchåkla på söndag ;-)