2007-02-12

Måndag idag, veckan har startat bra :) Syster med arbetskamrater kom förbi på lunchen och tittade på godsakerna, och beställde en del smycken! Så det blir kanske en liten slant till pärlshopping, Teardevils svart/vita krackelerade kuber ligger bra till :D Jag köpte några häromsistens för att kolla in dom live liksom, och dom är bara SÅ häftiga. Jag vill ha fler av de hematitfärgade runda med, men dom finns på FMG... så det blir nog inga sådana förräns den andra systern åker på världsturné fram i mars eller så. Men DÅ kommer det minsann bli Swarrar också, jag BEHÖVER faktiskt Crystal Silver Shade, Montana Satin, Siam 2xAB, Tanzanite Satin och Silk :D *nickar*

1 kommentar:

Ellinor sa...

Så klart du behöver nya pärlor och mer papperspyssel, det förstår väl alla! Jag menar, du måste ju kunna skapa fler underbara saker...

Jag gillar verkligen dina smycken - allihop! Fast det orangea föll mig lite extra i smaken (efter fem år i en studentorkester där klädseln består av gröna och orangea nyanser så har jag blivit rikitgt förtjust!)