2007-02-16

Jag har papperspysslat faktiskt! :-O

Fan tro't som farmor skulle sagt! Det blev ett tackkort häromdagen (ni vet, det som jag gnällde över förra helgen...) fast det krävdes att beställaren (syster) stod och flåsade över axeln på mig (eller snarare, satt i min soffa och kollade på C.S.I...). Nåväl, nu har jag HELT slut på de fina fern-bladen, YOOO-HOOOOOOO TEEEEETTIIIIIIZ :-D (nej jag vet att det inte är ett fern på tackkortet, dom användes till allahjärtansdagskorten ju!)
Det börjar sina i Prima-blom-påsen också... hur var det Fnattis, hade inte du såna som du ville bli av med? :-D
Jag pysslade faktiskt inte mindre än 5 Alla Hjärtansdagskort också, men jag var ute i sista minutens elfte sekund så jag hann inte fota dem. Men de åkte till olika familjemedlemmar så det finns chans att ni får se dem så småningom ändå (för visst längtar ni eller hur... *himlar med ögonen*) ;-) Jag är inte helt nöjd med det här clearstampsalfabetet, trots att det var helt gratis :-P Tror att jag ska investera i ett annat på nästa USA-resa.

4 kommentarer:

Zarah sa...

Testing... One, two... Testing!

Jorå! Och snyggt kort med!

Maria sa...

Jajjebox, ska rota runt bland blomstren i helgen, nåt ska jag nog alltid kunna få tag på, hihi! Sicket snyggt kort förresten, och de där clearstampsen var ju visst snygga - ju?!

Jag vill pärlpyssla snart igen! *skuttar ivrigt* Och du kanske vill komma ut hit och papperspyssla lite vid tillfälle med..? *fjäskifjäsk*

Helena sa...

Mjo - clearstampsen är ok, men de ska egentligen stämplas bokstav för bokstav, de hänger ihop om man gör så. Men då blir det så himla skrivstiligt liksom (det heter så!) :-P Men kapitälerna är snygga. Capital va! ;-)

Jag kommer gärna och plockar åt mig lite pa... jag menar, jag kommer gärna och papperspysslar hos dig :-D

Anonym sa...

Snyggt som fasen - och bokstäverna var balla! Yey!!

Jag lovar att stansa lite fernisar åt dig vilken dag som helst. You know it!