2007-02-28

Damage control

Jahaaaaa så gick man och f***ade upp ett kort med potential att bli rätt schysst. Allting var under kontroll, mönsterpappret var ditlimmat, blommorna i rätt ordning och ditsatta med gluedots utan missöden, Ior och Puh ditsatta med distanskuddar... så satt man där med tungan rätt i mun och skulle skriva lite text, och vad händer! På nåt vis hade jag fått stämpeldynefärg på utsidan av höger lillfinger som såklart smudgar av sig på pappret.
%#&¤/#(¤% !!! Så det blev ju damage control där i nedre högra hörnet med två yttepyttiga primablommor och några fula streck. BAH! Dessutom lämnar min handstil en hel del övrigt att önska. Sen försökte jag dra uppmärksamheten till det lilla biet och ritade ut hans färdplan :-) Åsså inkade jag kanterna på hela hallabaloot. Jaja, mamma älskar Ior så hon blir nog glad ändå. Jag ska pallra mig iväg till henne nu och kolla så hon blir ordentligt omhändertagen. Men först måste jag göra ett par julkort (ja, ni läste rätt...) som en av hennes kompisar beställt. Julkort i februari, känns lite off... men men! Jag är inte den som är den :-D

1 kommentar:

Zarah sa...

Fint faktiskt - så var nu tyst och snäll innan jag biter dig i blygsamhetstån!