2009-09-16

*snörvel*

Japp, fortfarande sjuk. Fortfarande bara i halva huvudet. Det är konstigt. Inte för att jag klagar, hellre halva än hela. När man är sjuk får man äta nutellamackor till frukost. Den generella regeln är choklad i varje måltid. Undrar vad det blir till lunch, rocky road kanske. Eller chokladflingorna jag tog med hem från USA :-D Jag kommer iallafall ha tid att pyssla ihop ACs armband idag när jag är hemma, då blir hon glad. Och eftersom solen skiner kanske jag kan fota lite nya grejor som ligger här och väntar. Så får ni nåt att titta på också, inte bara svammel att läsa. Appropå läsa, jag köpte Situation Stockholm häromdagen, läste att Dregen gett rättigheterna för sina bröllopsfoton gratis till dem "bara för att reta skvallerpressen". Det tyckte jag var kul. Heja Dregen. Ju mer man kan reta skvallerpressen dessto bättre. Det finns så många saker som är fel med skvallerpressen. Hursomhelst. Köp Situation Stockholm nångång om ni bor i stan, den är intressant. Många läsvärda artiklar.

1 kommentar:

Malin ~ Lillpiga sa...

Fan. Jag hade ju kunat gifta mig med han. Fan.