2009-08-29

Vet ni vad som är jätteäckligt....

När man trampar på ett övermoget plommon på en gräsmatta och inte vet vad det var man just trampade på. Jag hann tänka både det ena (jättestor mördarsnigel) och det andra (död råtta) innan jag tittade ned och såg att det bara var ett plommon. Det känns liksom sådär lagom blött och halvfast för att det skulle kunna vara ett djur av nåt slag. Äckligt. Jätteäckligt. Fast plommonen var goda. Inte just det jag trampade på då. Annars har vi ätit marängsussi idag, som syskonbarnen kallar det för. Med både choklad- och kolasås. Det ni. Nu borde jag uppdatera hemsidan men det är tråååkigt och jag har ingen lust. Jag bjuppar på ett halsband eller två istället:






Okej det blev några armband också. Jag har ett jåååsa halsband med silverbollar på också, men jag måste fixa nåt meck så att man inte ser kameran reflekteras i silverbollarna... om man är riktigt falksynt (heter det så?) så kan man se mig också och så an vi ju inte ha det. Trots att jag är snygg som vanligt :-P

3 kommentarer:

Sandra sa...

ULALA - så mycket snyggt!!!
Det översta grön armbandet är hur läckert som helst.
Men du, jååååsa smycken, jag vill se jåååååsa smycken!!! ;)

Kram!

Ellinor sa...

Massa snygga saker igen! det turkosa armbandet gillar jag verkligen!

Kajsa sa...

Jädrar, det sista... Gillar pärlorna jättemycket. Vart har du hittat dem?!