2009-08-31

ARGH

De ELÄNDIGA blomflugorna driver mig till vansinne. Eller iallafall den som envisas med att flyga runt näsan på mig. Jag tror att det bara är en. Men den är duktig på sitt jobb. Snart får jag ett utbrott. Dras de till koldioxid eller vad är grejen? Varför måste de vara upp i NÄSAN på mig?! Jag blir galen.

Men men. Jag har iallfall piljetter till DEPECHE. Yeah baby. 31 januari smäller det. Om ni inte hört första singeln från deras senaste skiva så kolla in den här.



Nu undrar ni vilken usel hårdrockare jag är som pröjsar dyra pengar för att se ett gammalt synthband från åttitalet. Jag har ingen annan ursäkt än att det är en grej som hänger i från gymnaiset. *hrrm* jag inser nu att min matematik inte riktigt hänger ihop. Jag gick inte på gymnasiet på åttitalet. Det är alltså en grej som hänger i från högstadiet. Just det. Sjuan och åttan mest. När jag och Malin hängde hemma hos mig och lyssnade på Depeche, drack cola, testade varandras kornblå mascara och var supertuffa. Det var tider det. Man undrar vad Malin har för sig nuförtiden. Inte hänger hon hemma hos mig och testar min kornblå mascara iallafall :-P Kommer ni föresten ihåg den genomskinliga mascaran som var hipp nångång för hundra år sen? Den var man tvungen att ha, klarade sig inte utan den liksom. Det är ju märkligt att man har överlevt i flera år utan den nu :-D

Iallafall. Depeche kommer att vara supertufft sista januari. Lita på det.

1 kommentar:

Malin ~ Lillpiga sa...

Jag är chockad och djupt besviken. Måste nog fixa lite lugnande. Hjälp. Någon?