2007-12-15

*insert fun & quippy title here*

Man är ju helt speedad nu av alla goda latte som Carina gör på färskmalda bönor... de hjälpte nog produktiviteten idag iofs, det blev en rackarns massa gjort. Jag var dessutom envåldig färgkoordinatorsdiktator så Anna-Carin och Carina fick rätt färg på grejerna dom scrappade :-D Slapp dom sitta där och vela liksom ;-) Karolina och Fanny fegade ur, eller var för fina i kanten eller nåt ;-) så dom missade den fantastiska blåbärstryffeln som jag hade gjort :-P För att inte tala om saffransbullarna med vit chåklaaaaa i som Carina bjöd på. Mummaaaaaaaaaa :-D Jättetrevligt var det iallafall, och jag fick lyxskjuts både dit och hem av snälla A-C. Åsså fick jag gjort Annikas två swarrearmband (såna här fast inte jååååsa), och blev lam i vänster pekfinger på kuppen...
På det hela taget vansinnigt lyckat trots att det bara var 60% av Pyssla Nostra där. Och pulvermos är en styggelse. Usch. Nu får jag väl gå och göra de där 17 (!) julkorten som valda delar av familjen behagade beställa idag. Pah. Hur ska det gå med ett lamt pekfinger, I ask!

2 kommentarer:

Anna-Carin sa...

Ja, jag var så speedad att jag gjorde en till layout när jag kom hem. Helt utan färgkoordinatsdiktator. *s*

Tryffeln var helt underbar, kaffet gudomligt (nästan så jag funderar på att byta ut vår kaffepanna), bullarna lagomt saffriga och salladen urgod. :-)

17 julkort - yikes!

Supertrevligt men visst saknades 40% av gänget!

fanny sa...

Hmmmm.... fin i kanten.... det är inte jag som har minglat med nobelpristagare.... ;-) jag FICK inte gå ut och leka med er helt enkelt, för det var för mycket annat inplanerat. *suckar längtansfullt efter blåbärstryffel*