2007-07-21

I wanna rock'n'roll aaaaaall niiiiight

Johodå, jag har fått följande eminenta utmärkelse av Karolina:


Andra som givetsvis förtjänar denna jååååsa titel (borde den inte vara typ svart och glittrig?) är Malin, Liza och Coma såklart (och en bunt andra som redan fått)! Annika får ett hedersomnämnade också eftersom hon duktigt börjat lyssna på Motley Crue :-D Hennes blogg är dessutom sprojlans ny så om ni vill höra scoopet från början så har ni chansen nu!

Lördagsbehov:
En mango-ananas-apelsinjuice-smoothie (yoghurt-fri)
Karolinas clearstamps (är den klaaaaaar snaaaaart)

I övrigt undrar jag varför det är så rackarns få kommentarer nuförtiden? Och skyll inte på semester, jag vet att ni surfar in här och läser ;-)

6 kommentarer:

Ellinor sa...

Jag skäms och skyndar mig in för att kommentera (utan att ha något vettigt att säga, men det brukar sällan hindra mig från att prata =)

Jättesnyggt halsband i inlägget här nedanför!

Pihlina sa...

Det är för fint väder jue!!!
Men jag ska sätta mig ikväll. Jag lovar. Jag vill släppa den där shoppen SNART!
(får förresten word verification här nedanför med qfiss - kufis typ... det är jag det. :D)

Anonym sa...

*rockin on in iiinggggland liksom*
Hej pruttis! HOppas allt är bra - skulle behöva MSNråd om något gott att baka!

*kram*

Anonym sa...

Jag är kort och gott lat! Jag ids ofta inte kommentra, eller så tänker jag att jaja, jag ska snart. Hehe.

*puss på re!!*

Anonym sa...

"and party every day..."

/Katarina

Malin ~ Lillpiga sa...

Jag kommenterar ju jämt Metallica-konserten jag var på men du ignorerar ju bara...*fnys* Jo, just det!!! Om jag inte sagt det förut så var Metallica-konserten jag var på bland det bästa jag någonsin upplevt!!!! ;)