2007-06-20

Värsta bra chåkladagen igår!

1) hittade Chocolate Syrup (att ha i islatten) på CC igår där jag också fick
2) Marabou Premium Dark Pistachio av snälla Anna-Carin och
3) bappelsinchåklaaaaaaa av rara Carina

medans vi fikade med Fanny (som är snäll och lånar ut sin skyltfilur till mig!), Peterlina och Jenny :-)

Sen kom jag hem och sorterade en miljaaaard pärlor från FMG (ingen panik AC, jag har inte sorterat dina ;-), sen satt jag till halv jäklar vad sent det blev två och pysslade grejor som folk har beställt som jag nu ska ut på balkongen och fota och sen skicka iväg. Sen ska Anna-Carin äntligen få sina små FMG-raringar. Så nu måste jag rusa och ni får sitta här och vänta (nähä, slipp då) på fotona tills ikväll :-D

Tjing!



Föresten, tack för alla snälla kommentarer om smycken och kort och annat! Ni är rara :-D

Inga kommentarer: