2007-06-24

Soooooooool!


Äntligen tittade solen fram! Det var världsrekord i tråkigt väder igår. Jag hade inte ens lust att leka med mitt nya 3d-lack eller stämpla upp en massa skyltfilurer (som jag har fått låna av snälla Fanny). Så jag bakade kakor istället :-D

Men iallafall. Jag har skärmshoppat lite (det måste väl vara web-motsvarigheten till fönstershoppa, eller hur...) på addictedtorubberstamps.com, jag vill ha ett nytt clearstamps-alfabet i stället för det eländiga kursiva jag köpte på Hobby Lobby förra året. Vad tror ni om detta? Tyckte det var lite lagom avslappnat sådär. Åsså hittade jag fina små hörn....


Å så hittade Anna-Carin de här fräcka ramarna, dooom vill jag haaaa :-D


Näe, nu ska jag sätta mig i solen en stund tror jag :-D Eller ta lite foton i solen, så ni får se lite flera pysselbilder.



2 kommentarer:

fanny sa...

Alfabetet verkar jätteanvändbart! Hörnen superfina och ramarna *mums*

Anonym sa...

Ajdå... Här skulle man ju inte kikat in:). Nu är jag typ 350:- fattigare efter en beställning hos addictedtorubberstamps.com. Jaja, så kan det gå. Det blev ramarna och de söta hörnen och så en stämpeldyna som jag letat länge efter här i Sverige!

Kram
Ulrika
(sweetsweede)