2007-06-18

Måndagsbehov

FMG-PAKETET!! Slut på togglar, slut på både det ena och det andra... och FedEx har tydligen slagit läger i Memphis, de turistar väl på Graceland eller nåt. Elvis i all ära, men ro hit mitt paket!!

Idag har jag iallafall lunchat med en gammal kompis och skvallrat hit och dit, snackat hårdrock och TOPO-kloningskit... det var trevligt :-D Å på vägen hem tittade jag in i en ny pärlaffär här i krokarna och hittade de 4mm vita Cat's Eye jag behövde till en vristlänk men gissa om jag köpte tillräckligt många. Nä just det.


*argh* nu ringde syrran och undrade om hon kunde komma förbi och hämta kortet hon hade beställt. *harkel* det blir speedpyssel då ja... teflonhjärna man har! För inte har jag gjort nåt kort...

1 kommentar:

Carina W sa...

Vart ligger den affären "här i krokarna"?