2007-06-14

*brrrrr*

Vem stängde av värmen?!? Jag FRYSER! Jag som köpte så fina blommor igår som jag tänkte plantera idag... men det råder ju arktiska väderförhållanden ute ju (ok jag överdriver lite kanske, men brrrrr!!). Det kan iofs bero på att jag haft korsdrag i lägenheten sen 4:45 imorse....
Iallafall. Pysslat har det blivit, i 3D som jag är bättre på än 2D ;-) *hmmm* Hörredu Anna-Carin, det är därför du tjatar om 3D-lacket alltså! ;-)

Föresten så måste jag ösa lite beröm över FMG, som mycket galant skickar en ny beställning efter att nån har snott vårt pärlpaket från FedEx-bilen! No questions asked liksom, bara "we'll ship it out as soon as possible and we're really sorry about this!". Det är ju inte ens deras fel! Hoppas verkligen att dom får ersättning från FedEx.

Det första armbandet är till en liten tjej, jag har använt min nya favorit-färg på Swarovski-kristaller, Light Sapphire Satin. Den är muuuumschig! Nästan lite ljust montana-blå liksom. Det sista halsbandet har jag helt ogenerat liftat av Myran som gjorde ett liknande hänge i guld för ett tag sen. Tack för inspirationen! :-D




3 kommentarer:

Carina W sa...

Kan man få gå på smyckeskurs hos dig månne?

Anna-Carin sa...

Hur snyggt var inte det där halsbandet då?

Säger som carcol.....smyckeskurs!

Anonym sa...

Jättefint ... jag är imponerad! Och inspirerad! :)