2007-05-15

Den enes skräp.....

... den andres skatt! Jag stoppade ned handen i 12-kilospåsen med pappersspill som jag bytte till mig från Fanny i förra veckan, och hittade samtliga papper som ingår i tackkortet till vänster :-D Det kallar jag inte spill direkt! Himla nöjd blev jag faktiskt. Tyvärr verkar det som jag tappat bort lilla c också nu bara... stora B är redan borta *mutter* För att vara städfreak (inga kommentarer om mitt duschdraperi nu Annika, bitte) så är det konstigt att jag tappar bort grejer på det här viset. Lilla c måste ha försvunnit i ett väldigt litet svart hål, för jag stämplade "Tack", gick och embossade, och när jag kom tillbaka stod det "Ta k" på akrylblocket. *hmmmm* Iallafall. Är det bara jag som inte gillar Liquid pearls?! Dom är inte alls lika förlå... jag menar bra som glitterlim! Det blir bara kladdigt om man försöker dutta det i primorna (se bildbevis ovan liksom) och gör man linjer av det så blir det inte bra heller. Snart säljer jag eländet! On a positive note, den vita pennan som jag fick senast av Anna-Carin är vansinnigt bra :-) Sen bidde det ett par svarta örhängen som jag nästan skulle gå och ta hål i öronen bara så att jag skulle kunna använda dem, så nöjd blev jag. Precis min stil. Synd att de var en present till nån annan :-P


Nu ska jag iallafall ta tag i hemmet innan jag ska ned på stan och pysselfika. Åsså måste jag handla mörkläggningstyg och en miljaaard klämmisar på Pandyro. Tur att man har en sån 50krs-rabattkupong :-D *hmm* det var nåt annat jag skulle säga ju... men det har jag glömt!

*argh* och nu kom jag på det! Den som säger att blogspot's editor är en WYSIWYG-editor är full av %#&¤ !!! *frustration*

2 kommentarer:

Fanny sa...

MEN vad snyggt kortet blev! Vad skoj att se sina gamla pappersremsor komma till användning :-D. Härligt!

Helena sa...

Tack! Det bästa är att det finns meeeeera sånt snyggt papper med de franska liljorna på :-D OCH mer av den fräcka åskblå bazzillen!