2007-04-17

Wheeee!!!

Min rare sambo vet preciiiiiis vad jag gillar! Kolla vad som kom i brevlådan igår, en försenad fölsedagspresang! :-D Det är en live-DVD från touren vi såg i USA förförra hösten, råckenrååååll!!

Annars hade jag en trevlig men kort shoppingrunda med Fnatten, det blev bara nödvändigheter dock (fotofix, bubbelpapper och Sverigekuvert, woohoo..). Sen var det trevlig lunch med Josefin, mycket skvaller från gamla institutionen :-P Sen sprang jag stan runt för att leta band, hittade några smala satinband som jag behövde och några breda organzaband, men fet chans att det finns den särskilda sorten organza med satin på sidorna. Så det blir till att fortsätta leta helt enkelt.

Jag behöver mera Rocky Road. Jag behöver nästan alltid mera Rocky Road. :-D

2 kommentarer:

Anna-Carin sa...

Äh, ditt glassnack fick mig att rota igenom frysen. Och voila: en halväten förpackning av ICAs skogsbärsripplade mascarponeglass. Hur den har överlevt i vår frys utan att bli uppäten är för mig ett mysterium. Men glad blev jag iaf. *s*

Helena sa...

Du, den mascarponen är typ den näst godaste glassen i vääärlden. Näst efter Rocky Road :-D