2007-02-20

Beslutsångest!

Utmaningen från förra inlägget blev precis uppgraderat till en inbjudan att komma och visa smycken på sagda happening. Ni tittar nu på varann och undrar unisont "Vad är problemet?!". Problemet är ca 50 mil... :-P Frågan är om det är värt 750kr i tåg- och hotellkostnad för lite PR och eventuell försäljning? Känns kymigt att tacka nej eftersom jag får hotellrummet till kraftigt rabatterat pris, och av den enkla anledningen att hon är en mycket bra kund och är snäll och bjuder in mig över huvud taget. Hade jag haft ett jobb hade jag lätt åkt, men med finanserna i det sorgliga tillstånd de är i så är jag osäker.

Så, röstningen kan börja! Är det bra eller an... ok vi tar en annan fras :-P (för er som inte kollade på High Chaparall, nevermind...)

Är det en bra eller en dålig idé? :-D (Det handlar f.ö. om ca 25 potentiella shoppare)

2 kommentarer:

Zarah sa...

BRA!

Ellinor sa...

50 mil? Då hamnar du ju i Umeå! Så karlt du ska komma hit! ;)