2007-01-25

Swarrar å nutella!

Har suttit hela morgonen med ett halsband till en bekant, skickade det idag så jag hoppas hon får det imorgon. Jag skickade det som REK, så det SKA ju komma fram dagen efter... men man vet ju hur effektiv posten brukar vara. Det är iallafall FULLT med Swarovski-kristaller, i alla möjliga (och några omöjliga också) färger. Rätt nöjd blev jag själv!.
Sen fick jag en så himla bra bull-idé! Den ska testas imorgon, jag har inhandlat alla attiraljer idag... :-D Japp, idén involverar choklad! Allting blir bättre med choklad, det är mitt motto iallafall. Hursomhaver, så här ser halsbandet ut som jag skickade iväg idag:


För övrigt är det förbaskat kallt här idag, tror att jag ska ta mig en lång varm dusch. Eller vira in mig i en filt och kolla på tv. Torsdag idag, det innebär Criminal Minds!

Inga kommentarer: